Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 15/4 το διαδικτυακό σενάριο «Product-Market Fit», που διοργάνωσε η θερμοκοιτίδα Invent ICT για τις ομάδες του 3ου κύκλου. Ο κεντρικός ομιλητής, κος Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της εταιρείας Pobuca και μέντορας του προγράμματος, έδωσε χρήσιμες συμβουλές από τη βιωματική του εμπειρία, για τη δημιουργία μιας επιχείρησης, τη στρατηγική προσαρμογής των προϊόντων στις ξένες αγορές, καθώς επίσης και για τα εργαλεία και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι νεοφυείς επιχειρήσεις να προσεγγίσουν την αγορά και τους δυνητικούς τους πελάτες.

 

Σύμφωνα με τον κ. Σιδερίδη:

«Ο μεγαλύτερος εχθρός μας όταν σχεδιάζουμε ένα νέο προϊόν είναι οι προκαταλήψεις που πηγάζουν από τον ενθουσιασμό μας για αυτό. Όπως κάθε μάνα βλέπει το παιδί της τέλειο, έτσι κι εμείς μπορεί να παρασυρθούμε και να θεωρούμε αυθαίρετα ότι η ιδέα μας, το πνευματικό μας παιδί, είναι αυτό που χρειάζεται η αγορά. Πρέπει να αποστασιοποιηθούμε και να βασιστούμε σε δεδομένα, όχι μόνο στο ένστικτό μας».

 

Tο σεμινάριο συντόνισαν ο Αναπλ. Καθ. Άγγελος Τσακανίκας, μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του Invent ICT και η Ελένη Μητσέα, Assistant Project Manager του Invent ICT.

 

 


Notice: Undefined variable: sfbap1_show_photos_from_twitter in /var/www/liee.chemeng.ntua.gr/wp-content/plugins/wp-social-feed/includes/sfbap1-shortcode.php on line 10