• Ελληνικά
  • English

logo


  • Αρχική
  • EBEO
    • Ιστορικό
    • Προφίλ Εργαστηρίου
    • Απολογισμός
    • Ερευνητικές περιοχές
    • Τοποθεσία
    • Επικοινωνία
  • Άνθρωποι
    • Μέλη ΔΕΠ
    • Ερευνητές
    • Υποψήφιοι διδάκτορες
    • Εξωτερικοί συνεργάτες
    • Γραμματεία
  • Μαθήματα
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
  • Έρευνα
    • Διεθνή Έργα
    • Ελληνικά Έργα
    • Λοιπές Μελέτες
  • Δημοσιεύσεις
    • Επιστημονικά Περιοδικά
    • Βιβλία
    • E-Books
    • Πρακτικά Συνεδρίων
  • Δραστηριότητες
    • Προσκεκλημένος Ομιλητής
    • Οργάνωση Σεμιναρίων – Ημερίδων
    • Συμμετοχή σε Σεμινάρια – Ημερίδες
    • Hμερήσιος – Περιοδικός Τύπος
    • Εκπαιδευτικές Εκδρομές – Επισκέψεις
    • Βραβεία & Διακρίσεις
    • Άλλες Δραστηριότητες
  • Δίκτυα/Σύνδεσμοι


01
AUG
2014

Παρουσιάσεις εργασιών μαθήματος «Ανάλυση Ανταγωνισμού και Έρευνα Αγοράς»

by smartit
competition analysis, market research, Ανάλυση Ανταγωνισμού και Έρευνα Αγοράς, Μαθήματα
Comments are off

Την Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014 πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις των εργασιών του μαθήματος «Ανάλυση Ανταγωνισμού και Έρευνα Αγοράς» του 6ου εξαμήνου της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Το αντικείμενο των εργασιών ήταν ο σχεδιασμός ενός σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan), το οποίο γενικά αποτελεί ένα από τα τμήματα του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) μιας εταιρείας. Συνολικά παρουσιάστηκαν 9 εργασίες από αντίστοιχες ομάδες φοιτητών, οι οποίες αφορούσαν την ανάπτυξη του μάρκετινγκ είτε ενός υπάρχοντος προϊόντος μιας υφιστάμενης εταιρείας είτε ενός νέου προϊόντος μιας υφιστάμενης εταιρείας είτε την ανάπτυξη του μάρκετινγκ μιας νέας εταιρείας. Τα θέματα εργασιών που επιλέχθηκαν από τους φοιτητές αφορούσαν τον κλάδο των τροφίμων, ποτών και καπνού, τον κλάδο των πλαστικών και τον κλάδο της πληροφορικής.

Social Share

Ανακοινώσεις

  • Τελευταία Nέα
  • Εκδηλώσεις